درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام دوست محترم،لطفا به اين سوالات ک برام پيش اومده جواب بديد

1.چرا و قتي خداوند اسم مورچه و زنبور عسل و .... رو (صراحتاً) در قران اورده اسم حضرت علي و هيچ يک از امامان !! رو نياورده؟

2.شما که مگوييد پيامبر گفته!مثال حضرت علي به پيامبر مانند هارون به حضرت موسي است چرا اسم هارون در قران امده و ذکر شده و ثبت و سند شده ولي نسبت حضرت علي به پيامبر نيامده که هيچکس در شبهه نماند.

مگر قران يگانه کتاب مسلمانان از طرف خداوند نيست آيا سنجيده است ک بگوييم خداوند از امر ولايت به زعم شما مهمترين اصل چشم پوشي کرده باشد و (صراحت) کلام نداشته باشند؟

پاسخ

سلام بر شما , ممنون از حضورتان و سئوالي که مطرح فرموده ايد , البته بنده نه مفسرم و نه مورخ , بلکه فقط راوي هستم که مطالب مذکور را از کتب مختلف جمع آوري و براي استفاده دوستان در وبلاگ مي گذارم , و از دخل و تصرف و اعمال نظر بجز برخي اصلاحات ضروري خودداري مي نمايم , ولي برداشت من اين است که قرآن رئوس موضوعات را بيان کرده و آمدن نام هاي مختلف در قرآن دليل بر حقانيت يا بزرگي آنها نيست چرا که به فرمايش شما نام مورچه و زنبور و من اضافه ميکنم حتي نام سگ هم در قرآن آمده است , نام ستمگران و ظالمان هم مانند فرعون و ابي لهب هم آمده است ولي هيچکدام دال بر بزرگي شان نيست , از طرفي وقتي پيامبرمان (ص) فرموده اند هرجا در قرآن از ايمان و اهل ايمان و مؤمن ياد شده مصداقش علي (ع) است ما کلام پيامبرمان را دربست و تعبداً مي پذيريم , وقتي ايشان مي فرمايند منظور از کسي که نماز خوانده و در رکوع نماز زکات پرداخته فقط علي (ع) است ما بدون هيچ گونه نيازي به تفسير ديگري کلام گهربار پيامبرمان را دربست و بدون چون و چرا و تعبداً مي پذيريم , و اصولاً اسلام يعني تسليم حق و کلام حق بودن .....چنانچه پاسخ روشن تر و قانع کننده تري خواسته باشيد توصيه ميشود از اساتيد تفسير سئوال فرمائيد. بازهم ممنون , مؤيد باشيد
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ دوشنبه 8 آبان 91 نوشته (اتمـــام ديـن) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام بر شما , ممنون , با جدتان علي (ع) محشور شويم , ايدکم الله