چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

عالي بود گلم

 و

البته جالب

اميدوارم بهم سربزني

+ متين 
سلام و عرض ادب و ممنون و متشکر از حضرتعالي ولي چرا بي وفا؟
پاسخ

سلام ، براي اين که دير دير به سراغم مي آئي ! براي اين که به بوستان ما نيامدي تا گلي از گلزار ادب و عرفان قرآن برگيري ! در بوستان (رتبه اول پارسي ) همه روزه با يک مائده آسماني در خدمت دوستان هستم ، پس هر روز بيا که منتظرت هستم . ايدکم الله
+ متين 
با سلام و خدا قوت خدمت شما استاد معزز و مکرم.
بي شک وبلاگ " سرچشمه فضيلت ها " پربارترين و اموزنده ترين وب در سطح منطقه در سطح فضاي مجازي است که اين نشان از درايت و ذکاوت حضرتعالي است.
انشاالله شاهد گسترش اين گونه وب ها در سطح مسائل اجتماعي و شهري هم باشيم . انشالله با راهنمايي و استفاده از تجارب حضرتعالي بتونيم يک وبلاگ يا وب سايت راه اندازي و مسائل شهري و فرهنگي سرچشمه هم به اين شيوايي در اون بيان نماييم. منتظريم از بيانات ارزنده شما در اين زمينه نيز بهره مند گرديدم . و من ا... توفيق.
پاسخ

سلام بر شما متين عزيز و بي وفا ! ممنون از محبت شما ، هر کاري که از دست بنده حقير ساخته باشد در خدمتم ، ضمناً وبلاگ بوستان ادب و عرفان قرآن را که مقام دوم در پارسي بلاگ را دارد جهت اطلاع و استفاده دوستان معرفي مي نمايد : [ نگاهي به تفسير ادبي عرفاني قرآن مجيد] اگر سر زديد از نظرتان هم بهره مند شويم . مؤيد باشيد<pb:Rep>
با سلام
اولين بار است که اينگونه زيبا و پر معنا شروع ماه ربيع را ديدم که توسط سر چشمه فضليت آراسته گرديده و انصافاً طرح موضوع، بسيار عالي و عبرت آموز است.
چشمه سارتان هميشه جوشان و اميد آفرين است.
موفق باشيد.
پاسخ

سلام بر شما ، همه زيبائي ها از اوست که خالق زيبائي هاست ، زيبا ديديد و زيبا خوانديد و زيبا انديشيديد ، هميشه زيبا باشيد
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ چهارشنبه 93 دي 3 نوشته شما با عنوان ماه حزن و اندوه شيعه برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن ياس بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

با سلام و تشکر ، مؤيد باشيد