mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
ممکن است گروههاي ديگري هم وجود داشته باشند مثلا گروه هميشه ناراضي ها مثل اقاي اشنا که جزو گروهي هستند که اگر امام زمان هم حکومت را بدست بگيرند(انشالله) آنها ناراضي هستند و دايم به جاي خدمت ، نق مي زنند.
آدمي که نمي داند شوراي نگهبان از تعدادي متخصص در دين و حقوق(فقها و حقوقدانان) تشکيل شده است و به راحتي اقدامات آنها را نامعقول! مي داند چه به سياست!خجالت هم خوب چيزي است.
خدايا چه دنيايي شده !! آنهايي که اگر اوباما در مجلس رقاصيش عطسه کند بلافاصله پيام (عافيت باشه) برايش مي فرستند براي ما دم از دموکراسي و عدالت و فقر زدايي ميزنند!
پاسخ

حفظكم الله
+ + غريبه 
سلام ، حالا كه شما به اقاي آشنا پاسخ درستي نداديد من جسارتاً به عرض ايشان مي رسانم : اولاً گروه هاي نهم و دهم شما يكي است ، در اين مورد بايد بگويم كه در تمام كشورها فيلترهايي براي كنترل ورود افراد غير خودي به پارلمان وجود دارد ، حتي در آمريكا هم تا فردي مورد تاييد سازمان سيا نباشد نمي تواند به پارلمان برسد ، نمونه اش هم نبودن يا انگشت شمار بودن نمايندگان مسلمان در پارلمان هاي آنهاست ، يا نيستند يا اگر هم هستند مسلماناني همانند برخي مسلمانان ما هستند كه جز نامي از مسلماني نشانه ديگري از اسلام ندارند بعبارتي مسلمان آمريكا پسند هستند.
در مورد گروه هاي يازدهم و دوازدهم كه فقرا و ثروتمندان نوشته ايد تا حدي مصداق دارد ولي صد در صد نيست ممكن است تعدادي از آنها كه به تعبير من همان بي تفاوتهاي ذكر شده در يادداشت اند در انتخابات شركت نكرده باشند.
ثالثاً بعرض مي رساند كه انتخاب اصلي را عليرغم فرمايش آقاي آشنا همان مردم انجام مي دهند كما اينك بسياري از كانديداهايي را كه شوراي نگهبان هم تاييد كرده است مردم رد كردند و قس عليهذا ...
رابعاً به هرحال چه انهايي كه راي دادند و چه آنهايي كه راي ندادند انقلاب مسير خود را طي ميكند منتها زمستان ميرود و روسياهي براي ذغال مي ماند ! و مردم بايد با هم مسالمت آميز زندگي كنند و از مشاجرات بي مورد بپرهيزند . و همچنين ما ...
پاسخ

درود بر شما
سلام برشما. البته عده اي هم هستند که مخالف هستند و محترم،دشمن هم نيستند،دلايلي براي خودشان داشتند و دراين گروه ها هم که فرموديد قرار نمي گيرند. بااين حساب 35 درصد مردم را شما دراين دسته هاي چندگانه قرار داديد که اينطور نيست.البته عده اي هم دراين دسته ها قرار مي گيرند. مستدام باشيد.
پاسخ

سلام ، درست ميفرمائيد همه افراد 35 درصدي در اين جدو.ل قرار نميگيرند لكن با فرصت كم نتوانستم مشروح تر بنويسم شايد هم عده اي در گروههايي كه دوست عزيزي بنام (+آشنا )نوشته اند قرار گيرند و قس عليهذا .مؤيد باشيد برادر معزي
+ آشنا 

گروه نهم:گروهي که تمامي نامزدهايشان در انتخابات اولي که توسط شوراي محترم نگهبان بنا به دليلي نامعقولي رد صلاحيت ميشوند.بيايند پاي صندوق تا آدماي ريشي به ريششان بخندند!!!!!

گروه دهم:عده اي که معتقدند انتخابات اصلي را شوراي نگهبان انجام ميدهد واصل دموکراسي ناديده گرفته ميشود!!!!!!

گروه يازدهم :قشر فقير جامعه که معتقدند به نمايندگان راي بدهند تا بروند در مجلس و حقوقاي ميليوني و سهام شرکتهاي بزرگ وکارخانه دار و..... بشوند و وقتي درخواست کمک کنند همان نماينده بگويد اموال بيت المال نميتوان دست زد!!!!!!!!

گروه دوازدهم:سرمايه داران که تونستند از ناعدالتي و نا برابري کشور سوء استفاده ميکنند وروز به روز بسرمايه اشان بيافزايند.البته خيلي از آنها حکومت وولايت را هم خيلي قبول دارند .به هر حال کيسه آنها روزبروز بزرگتر ميشود.....!!!!!!

گروه سيزدهم:.....................

به اميد موفقيت وبهروزي در وبلاگ خوبتان.

پاسخ

سلام ، از اينكه بما سر زديد ممنونم ، و همچنين از زحمتي كه براي ادامه بندهاي 8 گانه كشيده ايد تشكر مي نمايم. موفق باشيد
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ شنبه 13 اسفند 90 نوشته (آن هايي كه راي ندادند!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

سلام ، از توجه و عنايت حضرتعالي ممنونم ، موفق و مؤيد باشيد برادر عابديني عزيز
+ م د 
من که بسيار خوشحالم که از همان اغاز ساعات راي گيري راي خود را به صندوق انداختم و واقعا وقتي که صف هاي طولاني راي را در تلويزيون مشاهده ميکردم احساس غرور وسربلندي ميکردم
پاسخ

سلام ، آفرين بر شما كه جزو اولين ها بوديد، السابقون السابقون اولئك المقربون انشاء الله ، موفق باشيد
سلام. حالتون خوبه؟ من يه وبلاگ جديد راه انداختم. توش دارم درباره خواب ديدن تحقيق ميکنم. آدرسش اينه:
royabin.parsiblog.com
بيايد و آخرين خوابي که يادتون مياد رو توي قسمت نظرات بنويسيد (اگه دوست داشتين خصوصي).
خب چه فايده اي داره؟ اولا رؤياها از فکراي خودتون سرچشمه ميگيره، اگه نکته خاصي درباره خوابتون باشه بهتون ميگم. تازه خواباي ديگرانم ميخونيد که دست کمي از داستاناي علمي تخيلي نداره. از همه مهمتر توي اين تحقيق علمي کمکم ميکنيد. تازه ميتونيم ارتباط وبلاگي بيشتري هم داشته باشيم. پس منتظرتون هستم.
مازندراني

پاسخ

سلام بر شما از اينكه بما سر زديد متشكرم انشاء الله مزاحم ميشويم واز آموزه هاي وبلاگتان استفاده ميكنيم مؤيد باشيد