آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ بيژن مرتضوي 

درود بر شما

من بارها گفته ام که آدماي مخلص و ديندار و مومن خود را از صحنه کنار کشيده اند.تمام جشنهاي امام زمان وهييتهاي حسيني دست بچه مذهبي ها بود ولي حالا دست کيست؟؟؟؟؟؟؟نميدانم مشکل از چيست ؟از سياستهاي حکومت جمهوري اسلامي است که بچه مذهبيها خودشونو نشون نميدن!!!!يا بظاهر مذهبيها دارند خودشونو نشون ميدن و دارن آبروي مذهبيها هم ميبرن!!!!!خدايا تو خود شاهدي وفقط تو ميداني دليل اين اتفافات چيست!!!!!

با تشکر

پاسخ

سلام ، ممنون از حضورتان ، بيشتر بما سر بزنيد ، ايدكم الله
+ مسعود 
سلام آقاي ترابي....جدا خدا قوت.استفاده ميبريم از مطالب ارزنده واموزنده جنابعالي...در پناه حضرت وليعصر محفوظ باشيد.التماس دعا.
پاسخ

سلام بر شما آقا مسعود ، كجائيد ؟ ، كم پيدا ؟ ، دوست داريم بيشتر شما را زيارت كنيم ، ممنون از محبت تان ، مؤيد باشيد
سلام عليکم
مثل هميشه زيبا
مارا دراين ايام از دعاي خير خود بي بهره نگذاريد
منتظر نگاهتان هستيم
ياس هاي آسماني
پاسخ

سلام بر شما ، ممنونم ، بيش از هر وقت محتاج دعاي خيرتان هستم ، مؤيد باشيد
+ بصيري پور 
با سلام وعرض ادب واحترام
دوپيام در نيمه شعبان خدمتتان ارسال نمودم که علي الظاهر ثبت نشده است غرض عرض سلام وخسته نباشيد بود
موفق وسربلند باشيد
پاسخ

سلام بر شما ، اينقدر بدحجابي يا ضد حجابي متداول شده ، حتي در خانواده هاي متدينين نيز رسوخ كرده ، برخي زنان و دختران بقدري سهل انگار و بي قيد و بند شده اند كه بنظر حقير چنانچه بشود همان حجاب كامل را به خانواده ها برگردانيد خيلي خيلي كار است تا چه رسد به روبنده و نقاب و امثالهم ! البته شما و همفكران شريفتان ايده آل فكر ميكنيد و مدينه فاضله را مي جوئيد ولي بسيار جاي تاسف است كه جامعه ما رو به بي مبالاتي مي رود تا حجاب كامل و مدينه فاضله ! به هر حال برايتان آرزوي سلامتي و موفقيت دارم ، مويد باشيد
مطالب زيباي شما در مورد مولايمان را خواندم . اميدوارم اگر در جهت خوشنودي آقايمان كاري انجام نمي دهيم حداقل ورد زبانمان نام و ياد آن وجود مبارك باشد.
پاسخ

سلام ، انشاء الله ، پس بياد مولايمان : اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم ، مؤيد باشيد
+ رهگذر 
سلام خسته نباشيد.زيبا بود.ولي به نظر من اسمش رو ميگذاشتيدشرم نامه جالبتر بود.چون رنج نامه يعني کسي که يه سختي را متحمل شده و حالا داره در دل ميکنه.ولي اينجا داريم از کوتاهي هايي که کرديم عذرخواهي مي کنيم.
پاسخ

سلام بر شما ، ممنون از حضورتان ، درست مي فرمائيد ، حقيقتاً هم شرمنامه است ، لكن علاوه بر قصور و عصيان ما ، از طرفي بعلت طرح مسائل و مشكلات موجود هم مي تواند رنجنامه باشد اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم ، مؤيد باشيد