سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
* لینک دوستان

بسم الله الرحمن الرحیم


 برجـــام و مجلـس


 


نن

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع خبرگان ملت و در سخنان مهمی در خصوص ارسال برجام به  مجلس شورای اسلامی فرمودند : « من معتقدمو به آقای رئیس جمهور هم گفته ام که   مصلحت نیست ، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود .

« ... من در مورد نحوه بررسی و این که آن را رد کنند و یا تصویب کنند هیچ توصیه ای به مجلس ندارم و این ، نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند . »

بر خلاف سفارش و تأکید رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهورمان تلاش دارد که برجام را که تعهدات سنگینی را بر کشورمان تحمیل می نماید از رسیدگی و نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنهان نگه دارد و در ادعایی کذب ، گفت : « ما که چیزی را امضا نکردیم ! ... رفتن به مجلس یعنی چیزی که وزیر خارجه و رئیس جمهور تا حالا امضا نکرده ، امضا کنیم . »

اما وقتیامضاء آقایان ظریف ، عراقچی و صالحی در زیر ورقه برجام در روزنانه ها و شبکه های اجتماعی در منظر عمومی قرار گرفت، به یکباره دولت راستگویان ، اعلام کرد، که آن امضاها برای بازی بوده است !!! و شاید هم فکر نمی کردند که این چنین کذب گویی و نفاق آنان نقش بر آب شود.

متأسفانه دولت تلاشی که از روزهای آغازین مذاکرات هسته ای و پذیرش گام به گام تعهدات سنگین در مقابل دریافت هیچ بعمل آورده تا ملت و حتی نخبگان کشور را از محتوای توافقات سه گانه بی خبر نگه دارند و لذا در ژنو اسم آن را توافقنامه موقت گذاشتند و سپس در لوزان اسم بیانیه سیاسی را برگزیدند و در وین اسم برجام را انتخاب کردند تا مجلس شورای اسلامی را از ورود و بررسی آن منع نمایند!

رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خود ،اراده لیبرالها را مبنی بر دور زدن مجلس شورای اسلامی خنثی نمودند ، و لذا ضرورت دارد نمایندگان مجلس به دور از حب و بغض سیاسیابعاد مختلف برجام و قطعنامه  2231  را مورد بررسی محققانه قرار داده و اجازه ندهند دشمنی را که امام خمینی با حمایت ملت ایران و تقدیم هزاران شهید از کشور بیرون کرده اند ، این بار توسط لیبرالهای نفوذی دولت اعتدال به کشور باز گردند!

امام خامنه ای نسبت به عدم موضع گیری و پاسخ قاطع دولت اعتدال در مقابل یاوه سرائی مسئولین آمریکائی فرمودند:  نگویید که آمریکاییها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند ، البته من معتقدم که دعوای داخلی امریکا واقعی است و آنها با هم اختلاف دارند و علت این اختلاف هم برای ما روشن است ، اما آنچه که رسماً گفته میشود نیاز به پاسخ دارد و اگر پاسخ داده نشود ، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد . »

انتظار می رود پس از سخنان راهگشای رهبر عزیز انقلاب ، مسئولین دولتی بخصوص رئیس جمهور مواضع خود را بر اساس تراز و معیارهای انقلاب اسلامی و توصیه های امام بصورت شفاف بیان نماید و آمریکا را شیطان بزرگ بداند و بیش از این باعث تضعیف انقلاب و ملت قهرمان ایران نگردند .

[ وزنه سیاسی با اندکی تغییر و ویرایش ]


وو

 

 

همه مشکلات مــــــا


ناشی از غیبت طولانی مولایمان


محبــوب دل هـا و منجی انســـان هـا


حضرت حجـة ابن الحســــن المهــــدی(عـــج) است

 

 

پس برای تعجیــــل در فـــرج مبارکشان زیـــاد دعا کنیم

 


[ جمعه 94/6/13 ] [ 9:55 صبح ] [ سـرچشمــه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 710298
*