سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
* لینک دوستان

بسم الله الرحمن الرحیم


به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

تقدیم به همه شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ایران

مخصوصاً شهــدای عزیز و گرانقدر هستــه ای کشورمان


خون دل ها حورده ایم


 


... آن روز خانه هایی که تلویزیون داشتند رونقی تاریخی داشت !

یعنی همه ی خانه ها تلویزیون نداشتند ؟

نه ! فقط معدودی از مردم تلویزیون داشتند ! آن هم تلویزیون های سیاه و سفیدی که از ساعت 16 تا 24 و فقط در یک شبکه برنامه داشت!

... آن روز اعلام شده بود که مراسم بازگشت امام خمینی قدس سره الشریف به ایران را مستقیماً از فرودگاه مهرآباد پخش می کنند ، و مردم در خانه هایی که تلویزیون داشتند جمع شده بودند و منتظـــر ورود امامشان بودند که پس از 15 سال تبعید در ترکیه و عراق اینک از پاریس به تهران باز می گردند !

همین که مراسم شروع شد برخی عوامل طاغوت که هنوز در تلویزیون صاحب نفوذ و قدرت بودند دستور قطع برنامه را دادند و برنامه پخش مراسم را قطع و عکس شاه را جلو دوربین گذاشتند !!!

مردم همه ناراحت شدند ! برخی از شدت ناراحتی تلویزیون های خود را شکستند ، مردم به خیابان ها ریختند و تظاهرات مردمی شدت گرفت ، رژیم از ترس مردم ، فیلم مراسم ورود امام (ره) را از تلویزیون پخش کرد !  

ورود امام به وطن همراه با پخش سرود جذاب و به یاد ماندنی [خمینی ای امام ]

... و بدین سان امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به میهن اسلامی بازگشتند و فصلی نوین در انقلاب اسلامی ایران آغاز شد .

... و بعد از گذشت ده روز که ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی نام گرفت انقلاب اسلامی پیــــروز شد و دشمنی ها و شرارت و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی و استکبار جهانی و در رأس آن ها آمریکای جهانخوار با ملت ایران آغاز شد !

عزیزانم ؛ بنا نداشتم در عرصه سیاست چیزی بنویسم ولی از آنجایی که بعضی از حرف ها که ناشی از عدم اطلاع کافی از گذشته است و تا حدی بوی هنجار شکنی و به قول امروزی ها اپوزیسیونی می دهد به ناچار و از روی دوستی و دلسوزی ، این مطالب را برای شما عزیزان نسل امروز و جوانان این مرز و بوم می نویسم!

من وقتی می بینم برخی با نگاه منفی ، عصر حکومت شاهنشاهی را با عصر انقلاب اسلامی و با نظام جمهوری اسلامی مقایسه می کنند؛ و برخی دیگر بدون اطلاع از دشمنی های گذشته آمریکا با ملت ایران ، با مقایسات بسیار سطحی و عوام فریبانه ! دم از سازش و دوستی با این شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملتهای مستضعف می زنند ، بسیار متاسف می شوم !

 با خود می گویم فاصله  35 سال بین آن نسل انقلابی و مبارز (مبارزان و شهیدان انقلاب) و این نسل رفاه طلب و کم تحرک (خودم را می گویم) اینقدر فاصله ایجاد شده ! آن یکی برای مبارزه با نظام شاهنشاهی و برقراری حکومت اسلامی ، جـــــان می دهد ، و این یکی همه چیز و همه کارهای انجام شده توسط این انقلاب را زیر سئوال می برد ! و گویا اصلاً به فکر منافع ملی کشور هم نیست !

البته واضح است که این سخنان را از خود نمی گویند ! بلکه از سایت های اپوزیسیون طرد شده از طرف مردم ، و گروه های خوارجِ خارج نشینِ مزدورِ اجانب تغذیه فکری می شوند، و این کار برای بنده و امثال بنده که برای پیروزی این انقلاب ، زحمت کشیده ، شلاق خورده ، شهید و مجروح و جانباز و .... داده ایم خیلی دشوار است

از معصومین (ع) نقل شده که کسی که به عمل گروهی یا قومی راضی باشد او نیز جزو آن قوم یا گروه محسوب میشود (مَن رَضِیَ بِفِعلِ قَومٍ فَهُوَ مِنهُم)

راستی شما که زمان شاه نبودید و ندیدید که ما چه کشیده ایم و چگونه زندگی می کردیم ، پدرانتان پیاده یا حداکثر با یک دوچرخه به محل کارشان می رفتند ولی امروزه اکثر نوه هایشان سواری های آن چنانی دارند! بقدری خودرو زیاد شده که خیابان ها کشش ترافیک آن را ندارند و شب ها در کوچه ها جای پارک و توقف ماشین کم است اینها غیر از ماشین هایی است که در خانه های بزرگ و کوچک و متوسط پارک میشوند! در بعضی از خانه ها به تعداد ساکنانش ماشین وجود دارد که جا برای پارک آن کم دارند !

آن زمان مردم برای تهیه یک وعده غذای خود با مشکل جدی مواجه بودند

ولی حالا یخچال ها و فریزرها پر از گوشت و مرغ و تخم مرغ و ... است !!!

آن زمان در کدام روستا برق و یخچال و تلویزیون و موبایل و ماهواره و اینترنت و ..... وجود داشت؟ بیشتر روستاها مدرسه و حتی راه ارتباطی به شهر هم نداشتند! نه تنها روستاها بلکه بعضی شهرها هم از امکانات رفاهی امروزی محروم بودند!

البته منکر این نیستم که جهان در حال توسعه و پیشرفت است و ما هم در همین قافله توسعه و پیشرفت جهانی هستیم ، ولی فرزندانم؛ شماها نبودید تا ببینید ساواک با مردم چه می کرد ! ولی من و امثال من که در جریان امور بوده ، برخی مسائل را می دیدیم ، و درک می کردیم که شلاق ساواک با پشت ملت چه  می کرد ! شما شکنجه های قرون وسطایی مأمورین ویژه و آموزش دیده در آمریکا و اسرائیل ساواک را ندیده اید و اگر هم شنیده اید درست نشنیده اید و لذا نمی توانید درک کنید که مبارزین انقلاب و مردم حق طلب چه کشیده اند ! وگرنه امروز این حرف های عوام فریبانه خوارجِ زمان را باور نمی کردید !

اختناق به حدی بود که هنگام محاصره خانه ای توسط مامورین ساواک ، حتی اقوام و بستگان نزدیک هم جرات نمی کردند احوالی از آن خانواده بپرسند!!! باور می کنید ؟ شاید برایتان قابل تصوّر هم نباشد !

در عوض آمریکائی ها و حتی سگ های آنها در ایران مصونیت داشتند و مشاورینِ نظامیِ آمریکاییِ ارتشِ شاه ، علاوه بر حقوق و مزایا و فوق العاده های کلان ، مزایای دیگری تحت عنوان حق توحش از دولت ایران می گرفتند !!! می دانید یعنی چه ؟ یعنی ما را وحشی حساب میکردند!!!

ولی امروزه هواپیمای رادارگریز فوق مدرن آن ها به غنیمت نیروهای مقتدر و دانشمند ایرانی درآمده ! و فراتر از آن ، ایران خود به ساخت پهپاد ها و فضا پیما ها و فرستادن موجود زنده به فضـــــا پرداخته است !

در همین دو سه سال گذشته که تحریم ها شدت گرفته بود ، و ما برای امور پزشکی و صنعتی خود به اورانیوم غنی شده ی  پنج درصد (5%) نیاز داشتیم ، آنها به ما ندادند !

ولی اینک به فضل پروردگار و تلاش و همت دانشمندان و کارشناسان هسته ای کشورمان نزدیک به 200 کیلو گرم اورانیــــوم غنی شده بیست درصد(20%) موجود داریم ؛

 

[ که متاسفانه طبق توافق ژنو مجبوریم

نیمی از آن را اکسید و نیمی را رقیق کنیم !! ]

آری ؛  ما این انقلاب را ارزان بدست نیاورده ایم

که ارزان از دست بدهیم !


 

 

ما برای این که ایران گوهری تابان شود ، خون دل ها خورده ایم

ما برای این که ایــران خانه خوبان شود ، رنج دوران برده ایم

ما این انقلاب را به بهای رنج های طاقت فرسایی که کشیده ایم ،

و خون دل هایی که خورده ایم و محرومیت ها و شلاق هایی که

تحمل کرده ایم و شکنجه هایی که دیده ایم و خون های عزیزانمان

که اهداء کرده ایم ، به دست آورده ایم،

پس نمی توانیم و نباید در حفظ و حراست آن سستی و کوتاهی نمائیم

و مبــــادا غفلت کنیــــــم

که دشمن همیشه در حال توطئه و در کمین است !!!

 

 

یادداشت برگزیده : عمـــارت دل

 

با تصویری زیبــا از یــزد

 

( روی عنوان کلیک کنید )


[ شنبه 92/11/12 ] [ 10:44 صبح ] [ سـرچشمــه ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 710261
*