سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
* لینک دوستان

 فـرزنــد ایـــران

نوشته محمد حسن بصیری پور [با اندکی تغییر]

مسئله مادری ، و محبت مادر به فرزند ، چیزی نیست که برکسی پوشیده باشد ،

از زمان کودکی همیشه داستانهایی را شنیده ایم که مادرانی فداکار چگونه برای کودکان خود حتی از جان خود گذشته اند و با چه مرارت ها و مصیبت هایی فرزندان خود را از خطرات رهانیده اند.
اما حکایت امروز ما داستان دیگری است ؛ داستان فرزندی است که در برابر دشمنان با تمامی وجود از مادر خود دفاع می کند.
این حکایت ریشه در تاریخ این سرزمین دارد و نگاهش به زندگی آیندگان است که آن را ورق می زنند.
آری در سالیان دور مادری بنام ایران فرزندان زیادی داشت که برخی از آنها را در اثر ناملایمات روزگار و بی تدبیری ها زعمای قوم ، از دست داده بود، اما در میان فرزندانی که برایش باقی مانده بود پسری بود بنام هـرمــز ، آنهاسخت به یکدیگر علاقه داشتند و هـرمــز همیشه در آغوش مادر جای داشت و عشق آنها به یکدیگر زبانزد خاص وعام بود،

در همسایگی ایران کسانی بودند که چشم دیدن ایران را نداشتند، و می خواستند بین ایران و فرزندانش جدایی بیاندازند ، آنها از علاقه ایران به فرزندانش خبر داشتند و هر از چند گاهی برای آنها دردسر ایجاد می کردند اما ایران و فرزندانش توجهی به این بی ادبی های نشان نمیدادند .

زمانی رسید که این همسایگان دیگر تحمل این مادر و فرزندانش را نداشتند و قصد جان آنها را نمودند! ولی جرات جسارت به ایران و فرزندانش را نداشتند . آنها برآن شدند تا با کسانی که دور از این منطقه زندگی می کنند متحد شوند تا ایران و فرزندانش را در هم بکوبند و او را تکه تکه کنند ، اما چه خیال باطلی ! که شاهرگ حیاتشان و حلقوم کثیفشان در دستان هـرمــز بود ، او آماده بود تا این حلقوم ناپاک را با اشاره ای از مادر بفشارد و آنها را در دم خفه کند.
روز گذشته اتحادیه اروپا ، با چراغ سبز برخی همسایگان سرسپرده به امریکا ، پروژه تحریم نفت ما را کلید زدند تا با خیال خام خود با ایجاد تنگناهای اقتصادی، ملت بزرگ و شجاع ایران را وادار به اعتراض علیه نظام نمایند، و در پس آن از این آب گل آلود ماهی گرفته و پروژه ایرانستان را که سالهاست در فکر می پرورانند را آغاز نمایند و بعد از چندی این سرزمین را همچون شوروی سابق تکه تکه ببیند. اما بایستی بدانند حلقوم ناپاک آنان در دستان قدرتمند هـرمـــز است و نگاه همه فرزندان ایران به اوست .
فرزندان این سرزمین آماده اند تا بار دیگر حماسه ای بر پا کنند و بینی دشمن را به خاک بمالند و برای آیندگان برگ زرین دیگری بر دفتر ایثار و شهادت این مرز و بوم بیفزایند.

ای مگـس عـرصــــــه سیمــــــــرغ نه جولانگه توست
 


تنگه هرمز گلوگاهی است در دست ایران که با فشردنش دشمن غدار ایران به ستوه در خواهد آمد. ولی ما نباید از مکر دشمن و نقشه های دیگری که در سر دارد غافل بمانیم.دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد ! اگرچه در حال مرگ باشد ! ما باید همیشه آماده باشیم که هستیم ولی از دولتمردان و بزرگان نظام انتظار داریم به دور از دسته بندی ها و جناح بازیهای سیاسی در فکر مکرهای دشمن غدار بوده ، با داشتن طرح و برنامه برای مقابله با آنها کاملاً آماده باشند.  

ما ثابت کرده ایم که مرد جنگیم

فـرمان از رهبــر با سر دویدن از ملت

 


[ پنج شنبه 90/11/6 ] [ 1:17 عصر ] [ سـرچشمــه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 713263
*