سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام
* لینک دوستان

آنهـایی که رای ندادند !

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور ملت بزرگ ایران در آفریدن حماسه ای دیگر و افزودن برگ زرّینی جدید بر کتاب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بر همه هموطنان بزرگ و شریف مبارکباد

بدنبال حضور گسترده و چشمگیر ملت بزرگ ایران در عرصه انتخابات 12 اسفند ، این سئوال به ذهن می آید که در این عرصه بزرگ چه کسانی حضور نداشتند ؟ یا بهتر بگویم حضور داشتند ولی نظر نداشتند؟ یا اینکه نظر داشتند ولی شجاعت اعلام آن را نداشتند !


با یک بررسی ساده متوجه میشویم که در این حماسه بزرگ ملی و انقلابی ، افراد و گروههای ذیل حضور نداشتند که در مورد هرکدام تحلیل خاصی وجود دارد :

1 ـ دیوانگان و مهجورین ! ( اینها که انتظاری ازشان نیست و اصلاً حق رای هم ندارند چون رای باید برآمده از نظریه باشد و نظریه برآمده از عقل ، و این گروه از عقل سالمی که بتوانند موقعیتها را تشخیص دهند ندارند. )

2 ـ عقب ماندگان ذهنی ! ( این گروه نیز حکم گروه اول را دارند )

3 ـ بی تفاوتها ( اینها نیز فاقد تفکر و غیرت دینی و ملی هستند )

4 ـ ضربه خورده های اقتصادی که به نحوی جلو فرصت طلبی ها و سوء استفاده های آنها گرفته شده !

5 ـ اشرار و لاابالی ها ( اینها نیز همانند گروه سوم هستند )

6 ـ مخالفین نظام ( افرادی کینه توز  که موقعیتهای سیاسی و اجتماعی و اقتصادی خود را از دست داده اند و در هر فرصتی بدنبال ضربه زدن به این کشور و این ملت هستند!

7 ـ اپوزیسیون ( مزدورانی که سر در آخور استکبار جهانی دارند و طبق دستور اربابان خود عمل میکنند که اگر چنین نکنند جیره شان قطع میشود ! )

8 ـ فریب خوردگان : کسانی  که گوش به صدای بیگانه پرستان دارند و مغز آنها از تفکرات ضد دینی و ضد ملی رسانه های بیگانه پرست اشباع شده و قادر به تشخیص منافع ملی کشور خود نیستند. و فکر میکنند با رای ندادن جزو باکلاسهای جامعه شناخته میشوند در حالیکه نفوذ کلام و عقاید ضد ملی و ضد دینی بیگانه پرستان در مغز اینها بزرگترین نشانه بی شخصیتی و بیانگر عمق فریب خوردگی آنهاست . بنظر می رسد این گروه که بقول علما جزو همج الرئا هستند بیشترین درصد این آمار را تشکیل می دهند. که البته وجود اینها خطری نیست و زیانکار اصلی خودشان هستند نه ملت و انقلاب و نظام.

به هرحال این نکته را یادآور میشوم که قطار انقلاب با سرعت مطلوب و مناسب و حساب شده با فرماندهی ولی امر و رهبر فرزانه انقلاب به راه خود ادامه می دهد و هیچ عاملی توان مقاومت در مقابل آن را ندارد. چه آنهایی که رای دادند و چه آنهایی که به هر دلیل خود را از این فیض محروم نمودند بر این قطار نشسته اند و تلاش این افراد در پیمودن راه خلافِ جهت و مسیر قطار هیچ اثری در حرکت قطار و ادامه مسیر آن ندارد. و هرگونه تلاشی از ناحیه آنها به تلاش مذبوحانه تشبیه میشود. این قطار نه ترمز میکند نه عقبگرد و نه پای کسی صبر میکند ، چه بسیار افرادی که سالهای سال همراه انقلاب بودند ولی با یک تردید از این قطار جامانده و از قافله عقب ماندند !

ناگفته نماند که اقدام دیروز ملت بزرگ ایران خاری بود که در چشم اسکتکبار جهانی نشست ، استخوانی بود که در گلوی ناپاک دشمنان اسلام نشست ، خنجری بود که بر قلب کثیف صهیونیسم جهانی و حامیانش نشست ، تیری بود که بر بدن ناپاک آمریکای جهانخوار نشانه رفت


 این پیروزی شهدی بود بر کام دوستان انقلاب و نسیمی بود بر جانهای پاک و دلهای بیدار دوستداران انقلاب اسلامی ایران

این پیروزی بر تمام آحاد ملت بزرگ ایران مبارکباد


[ شنبه 90/12/13 ] [ 2:39 عصر ] [ سـرچشمــه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 83
کل بازدیدها: 711166
*